لوگوی جدید

رونمایی از لوگو جدید شبکه پرداخت پی

همزمان با آغاز فصل جدیدی از فعالیت شبکه پرداخت پی، این شرکت از هویت بصری جدید برند خود ( لوگو ) رونمایی کرد.
پس از 11 سال فعالیت در صنعت پرداخت الکترونیک کشور و باتوجه به آغاز فصل جدیدی از فعالیت های درگاه پرداخت پی، این برند با توجه به اهداف و ماموریت های خود از لوگوی جدید این مجموعه رونمایی کرد.

در طراحی این لوگو تلاش شده حس راحتی، امنیت و حرکت رو به جلو و پیشرفت را به وسیله ارائه ابزارها و راهکار های جدید انتقال پول در اینترنت به کاربر منتقل نمود. حرکت پیوسته به سمت فناوری های مالی نوین، شناسایی نیازمندی ها و رفع مشکلات صاحبین کسب و کارهای اینترنتی در ایران از اهداف اصلی در این ری برندیگ تعیین شده است.

در طراحی لوگوی جدید بیش از پیش تلاش شده تا برندی جذاب، دوست داشتنی و قابل اعتماد برای مردم و صاحبین کسب و کار بسازیم و هم اکنون در چشم انداز جدید خود به دنبال تسریع امور و کاستن زمان اتصال به شبکه پرداخت اینترنتی کشور و تبدیل شدن به مرجع تکنولوژی در صنعت پرداخت الکترونیک کشور هستیم.

ما باور داریم که سرمایه اصلی کشور مردم و فعالان اقتصادی هستند و تلاش می کنیم هرآنچه را که می توانیم برای رشد همکاران و مخاطبین خود فراهم نماییم. بر همین اساس در برنامه و چشم انداز جدید خود در نظر داریم که بیش از پیش در کنار کسب و کارهای آسیب دیده از وضعیت اینترنت و شرایط فعلی اقتصادی باشیم.
در روزهای سخت کنار شما می مانیم و یقین داریم که باهم می توانیم بهت و بیشتر رشد کنیم.

اسکرول به بالا