خطای 99 شاپرک

خطای کد 99 شاپرک

همونطور که مطلع هستید سیستم مالی و پولی کشور در یک سال اخیر دستخوش تغییراتی شده و هر روز خودش رو برای مقابله با مقوله پولشویی و کلاهبرداری بیشتر آپدیت میکنه.
مشکلاتی مثل فیشینگ و سرقت اطلاعات اینترنت بانک ، سو استفاده از حساب های بانکی و سو استفاده افراد سودجو از نا آگاهی مردم هر روز افراد بیشتری رو درگیر مشکلاتی میکنه که باعث میشه زمان و هزینه زیادی از مالباختگان ، پلیس فتا و دادسراهای ویژه جرائم رایانه ای در کشور به هدر بره.
به همین منظور طبق آخرین دستورالعمل های مبارزه با پولشویی در شاپرک یک کد خطای جدید به کد خطاهای حین پرداخت اضافه شده که بنام کد 99 شناخته میشه.

دلیل مشاهده خطا

طبق اصلاحات انجام شده در شرکت شاپرک و بانک مرکزی ایران کارت های بانکی که تازه صادر میشن و سابقه فعالیت کمی دارند یا فعالیتی نداشتند محدودیت هایی در برداشت پول دارند. این محدودیت ها شامل محدودیت در سقف برداشت، محدودیت در سقف خرید از کارتخوان و درگاه اینترنتی و محدودیت در تعداد تراکنش های روزانه هستش.
بنابراین اگر کاربرتون گزارش داد که هنگام خرید با کارتخوان یا خرید از اینترنت با این خطا مواجه شده یا خودتون با این موضوع برخورد کردید ، دلیلش نداشتن سابقه فعالیت لازم توسط دارنده کارته.

پیشنهاد میکنیم تغییرات اخیر و گوگل کروم و فایرفاکس رو هم در این پست مشاهده کنید.

اسکرول به بالا