پشتیبانی زنده

پشتیبانی زنده ، ارتباطی نزدیکتر


بعد از شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا تغییرات زیادی در مدل کاری کسب و کارها اتفاق افتاد که خیلی ها رو با چالش مواجه کرد. شبکه پرداخت پی هم از این چالش ها بی نصیب نبود و از اولین روزهای اسفند ماه سال 1398 به صورت ریموت و دورکار حضور داشتیم که نتیجه این کار سبب شد تا همکاران شاغل در شبکه پرداخت پی و خانواده هاشون شرایط قرنطینه رو بهتر رعایت کنن و حاشیه امنیت بیشتری در زندگی شون داشته باشند. همین موضوع باعث شد تا پشتیبانی تلفنی رو کنار بذاریم و به فکر راه اندازی سیستم پشتیبانی زنده باشیم.
دورکاری تاثیرات خوب و بدی در مدل کاری شرکت ها گذاشته. شرکت های موفق دنیا در مواقع لزوم دپارتمان های مختلفی رو راه اندازی یا منحل میکنن.
در کسب و کارهای ایرانی ، پشتیبانی تلفنی حتی برای شغل هایی که نیاز به این مدل پشتیبانی ندارند جزئی از سیستم کاری شده. در شرایطی که زمان مهم ترین دارایی محسوب میشه ، معمولا افرادی با اولویت پاسخگویی پایین تر، زمان افراد با اولویت پاسخگویی بالاتر رو میگیرن و بازدهی نیروهای پشتیبانی رو به شدت پایین میارن.

تغییرات جدید

نگاهی گذرا و سریعی به شرکت های بزرگ دنیا مثل Alexa ,Telegram و … نشون میده که پشتیبانی تلفنی در جایی که نیاز نیست وجود نداره و به روش های دیگری با کاربر ارتباط برقرار میشه و الگو گرفتن از این تجربه ها میتونه کمک کنه که روند اشتباه رو اصلاح کنیم.
همونطور که قبلا توضیح دادیم فشار زیادی در مهاجرت به روال پرداخت یاری تحمیل شده بود و در زمینه انجام تغییرات در پشتیبانی کاربران از برنامه روتین عقب مونده بودیم.
البته قبلا Help Center شبکه پرداخت پی رو برای مرور سوالات پرتکرار و کمک بیشتر راه اندازی کرده بودیم ولی این موضوع کافی نبود.
اینبار تصمیم گرفتیم که با اضافه کردن پشتیبانی زنده تعامل بهتری با شما داشته باشیم و پاسخگوی سوالات تون باشیم.
– مثل قبل امکان درج تیکت برای پذیرندگانی که حداقل یک تراکنش در روز دارند وجود داره
– امکان چت استفاده از پشتیبانی زنده برای تمامی بازدیدکنندگان شبکه پرداخت پی وجود داره
– ایمیل yourvoice@pay.ir برای ارسال شکایات ، انتقادات و نظرات شما راه اندازی شده تا بتونیم بهتر بشنویم و بهتر پاسخگو باشیم.

فوتر سایت